با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
امکان سنجی فرصت‌های سرمایه‌گذاری موجود با محوریت توسعه ارتباطات، علایق ویژه و تنوع بخشی به خدمات گردشگری زمستانی

مهرداد محرم زاده؛ فرهاد فتحی؛ محمد سیوان نوری

دوره 9، شماره 4 ، تیر 1401، ، صفحه 93-101

https://doi.org/10.30473/jsm.2021.58082.1518

چکیده
  هدف ازمقاله حاضر امکان سنجی فرصت‌های سرمایه‌گذاری موجود با محوریت توسعه گردشگری با علایق ویژه و تنوع بخشی به خدمات گردشگری زمستانی شهر اردبیل  بود روش تحقیق حاضر توصیفی ـ تحلیلی و به لحاظ قابلیت اجرا کاربردی بود؛ جامعه آماری این تحقیق را تمامی گردشگران ورزشی و غیرورزشی که در دوره مورد نظر حداقل یک بار به این منطقه سفر کرده‌اند، ...  بیشتر

امکان سنجی طراحی و پیاده سازی نرم افزار بازاریابی در رویدادهای ورزشی شهر اردبیل

فرزاد نوبخت؛ رقیه بخشش؛ مهرداد محرم زاده؛ عباس نقی زاده

دوره 8، شماره 2 ، بهمن 1399، ، صفحه 95-102

https://doi.org/10.30473/jsm.2020.49963.1366

چکیده
  این پژوهش با هدف امکان سنجی طراحی و پیاده سازی نرم افزار بازاریابی در رویدادهای ورزشی انجام شده است تا از نظر مالی، فنی، انسانی، قانونی، عملیاتی و زمانی بررسی شود.پژوهش حاضر توصیفی و از لحاظ هدف کاربردی بوده که برای جمع آوری اطلاعات از پرسشنامه امکان سنجی که با چهل گویه در شش بعد مالی، فنی، انسانی، قانونی، عملیاتی و زمانی تهیه شد. میزان ...  بیشتر

بررسی قابلیت شبکه‌سازی باشگاه‌های ورزشی استان اردبیل

فرزاد نوبخت؛ اکرم فریدی؛ عباس نقی زاده؛ مهرداد محرم زاده؛ نسرین عزیزیان کهن

دوره 7، شماره 4 ، تیر 1399، ، صفحه 15-22

https://doi.org/10.30473/jsm.2020.50541.1373

چکیده
  هدف اصلی این مطالعه بررسی قابلیت شبکه‌سازی باشگاه‌های ورزشی استان اردبیل بود که در راستای بهره‌مندی باشگاه‌ها و توسعه ورزش بانوان از فرصت شبکه‌سازی انجام شد. روش پژوهش توصیفی و بر اساس هدف کاربردی می‌باشد که به صورت میدانی انجام شد. جامعه آماری کارکنان باشگاه‌های ورزشی استان اردبیل به تعداد 200 نفر  است و بر اساس جدول مورگان ...  بیشتر

تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر رضایت‌مندی و وفاداری مشتریان مراجعه‌کننده به اماکن ورزشی

مهرداد محرم زاده؛ سجاد پاشایی؛ میر داود حسینی

دوره 6، شماره 4 ، تیر 1398، ، صفحه 67-76

https://doi.org/10.30473/jsm.2019.46242.1324

چکیده
  در سال‌های اخیر نیاز به تغییر جهت از نگرش مبادله­ ای به ارتباطی در مدیریت ارتباط با مشتری بسیار مورد توجه قرار گرفته است. هدف از انجام پژوهش، مدیریت ارتباط با مشتری بر رضایت‌مندی و وفاداری مشتریان مراجعه­ کننده به اماکن ورزشی استان آذربایجان شرقی می­باشد. پژوهش حاضر، از نوع همبستگی و با توجه به هدف از نوع کاربردی می­باشد و ...  بیشتر