با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
مدل کیفی تجارت الکترونیک محصولات ورزشی کشور

فاطمه ظهرابی؛ رضا صابونچی؛ حمید فروغی پور

دوره 8، شماره 3 ، فروردین 1400، ، صفحه 41-50

https://doi.org/10.30473/jsm.2020.47342.1337

چکیده
  هدف پژوهش شناسایی عوامل و راهکارهای مؤثراستقرار تجارت الکترونیک در تولید کالاهای ورزشی کشور و ارائه مدل تحلیلی است.تحقیق از نظر هدف کاربردی و به‌صورت کیفی و با استفاده از انجام مصاحبه‌های عمیق انجام گرفت. روش پژوهش، گراندد تئوری (نظریه داده بنیاد) است.جامعه آماری شامل 17 نفر از اساتید و صاحب‌نظران مرتبط با بازاریابی ورزشی و 11 نفر ...  بیشتر

مدیریت مهارت های ارتباطی کودکان از طریق بازی های پرورشی

حمید فروغی پور

دوره 4، شماره 2 ، اسفند 1395، ، صفحه 40-45

چکیده
  تربیت بدنی تلاش دارد از طریق فعالیت های بدنی به توسعه مهارت های افراد بپردازد. سوال این است که آیا بازی های پرورشی می تواند باعث تکامل مهارت های ارتباطی کودکان پیش دبستانی شود؟روش تحقیق نیمه تجربی با پیش آزمون و پس آزمون است، نمونه آماری شامل 50 کودک پسر 6 ساله است. آزمودنی ها از میان یک مهد کودک مناطق مرکزی شهر بروجرد انتخاب شدند. در ...  بیشتر