با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
رابطه رهبری اصیل با افشاگری سازمانی: نقش میانجی ایمنی روان‌شناختی و شناخت شخصی (مورد مطالعه، کارکنان رسانه های ورزشی استان اصفهان)

سید علیقلی روشن؛ ولی محمد درینی؛ احسان نامدار جویمی

دوره 6، شماره 2 ، دی 1397، ، صفحه 29-48

https://doi.org/10.30473/jsm.2018.40292.1261

چکیده
  هدف از انجام این پژوهش بررسی ارتباط رهبری اصیل و افشاگری سازمانی با توجه به نقش میانجی ایمنی روان‌شناختی و شناخت شخصی در بین کارکنان رسانه‌های ورزشی است. پژوهش حاضر از نظر هدف، از نوع کاربردی و بر حسب نحوۀ گردآوری داده‌ها از نوع توصیفی- پیمایشی است. جامعۀ آماری این پژوهش شامل کارکنان رسانه‌های ورزشی در استان اصفهان و حجم جامعه 346 ...  بیشتر

مطالعه رابطه رضایتمندی مشتری با مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی با توجه به نقش میانجی کیفیت خدمات الکترونیکی (موردمطالعه، مشتریان الکترونیکی سایت‌های اینترنتی، فروش کالای ورزشی)

ولی محمد درینی؛ حمیده صادقی؛ احسان نامدار جویمی

دوره 5، شماره 4 ، شهریور 1397، ، صفحه 63-78

چکیده
  کسب رضایت مشتری برای بقای هر سازمانی ضروری است و تدابیر مختلفی اعم از مدیریت ارتباط با مشتری و افزایش کیفیت خدمات برای آن اندیشیده شده است.در این پژوهش به بررسی رابطه رضایت مشتری از مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی با توجه به نقش میانجی کیفیت خدمات الکترونیکی پرداخته‌شده است. پژوهش از جهت هدف، کاربردی و ازنظر استراتژی، همبستگی است. ...  بیشتر

بررسی عوامل مؤثر بر کارایی شبکه ارتباطی توزیع کالای ورزشی موردمطالعه، نیروی انسانی مشارکت‌کننده در توزیع و پخش کالای ورزشی در سطح شهر ایلام

ولی محمد درینی؛ احسان نامدار جویمی؛ هوشنگ جمشیدیان؛ محمد زهرابی

دوره 3، شماره 3 ، خرداد 1395، ، صفحه 42-52

چکیده
  در این پژوهش برآنیم تا عوامل مؤثر بر کارائی شبکه ارتباطی توزیع کالاهای ورزشی در شهر ایلام را بررسی نماییم. روش: پژوهش از جهت هدف، کاربردی و ازنظر ماهیت، توصیفی و ازنظر روش، پیمایشی می‌باشد. جامعه موردنظر 1200 نفر می‌باشند. نمونه موردنظر با توجه به جدول کرجسی مورگان بالغ‌بر 291 نفر می‌باشد.( میزان آلفای کرون باخ، برای تمامی متغیرها قابل‌قبول ...  بیشتر