با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
بررسی نقش چهار گانه رسانه ها در ترویج ورزش دانشجویی

علی صیادی؛ صدیقه حیدری نژاد؛ مهدی بزرگ امید

دوره 4، شماره 2 ، اسفند 1395، ، صفحه 21-29

چکیده
  هدف از پژوهش حاضر بررسی نقش چهارگانه رسانه ها (فرهنگ‌سازی، آموزشی، اطلاع‌رسانی و ایجاد مشارکت اجتماعی)در ترویج ورزش دانشجویی است. روش تحقیق توصیفی پیمایشی و به شکل میدانی انجام شد. جامعه آماری دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز در سال تحصیلی 94-95 بودند (15097=N). نمونه گیری به روش تصادفی طبقه ای و نمونه آماری (370 =n) تعیین شد. ابزار جمع آوری ...  بیشتر