با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
رسانه های ورزشی
ارائه مدل توسعه کارآفرینی کسب و کارهای ورزشی با رویکرد استارت آپ

طیبه ناظمیان اردکانی؛ نعمت الله نعمتی؛ طاهره باقرپور

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 06 دی 1402

https://doi.org/10.30473/jsm.2023.67609.1744

چکیده
  چکیده: هدف از این پژوهش، ارائه مدل توسعه کارآفرینی کسب‌و‌کارهای ورزشی با رویکرد استارت‌آپ می‌باشد. روش پژوهش از نوع کیفی و با رویکرد تحلیل مضمون می‌باشد. جامعه آماری پژوهش شامل اعضای هیئت‌علمی دانشکده‌های مدیریت کارآفرینی دانشگاه‌های سراسر کشور، اعضای هیئت‌علمی دانشکده‌های تربیت‌بدنی و علوم ورزشی با تخصص کارآفرینی و مدیریت ...  بیشتر

رسانه های ورزشی
تدوین الگوی ارتباط فناوری اطلاعات بر بی تفاوتی سازمانی به عنوان نمود بی اخلاقی مطالعه موردی (مدیران و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه)

علی کریمی؛ وریا کریمی؛ علی احمدی؛ همت الله بسطامی؛ علی صادقی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 09 دی 1402

https://doi.org/10.30473/jsm.2023.69358.1802

چکیده
  هدف از انجام این مطالعه، تدوین الگوی ارتباط پیشران های فناورانه بر بی تفاوتی سازمانی به عنوان نمود بی اخلاقی در اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه بود. روش پژوهش توصیفی - همبستگی و به لحاظ هدف کاربردی بوده است. جامعه آماری پژوهش شامل 320 نفر از مدیران، و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه بودند که با استفاده از روش تصادفی ...  بیشتر

رسانه های ورزشی
شناسایی عوامل مؤثربرتولید محتوای دیجیتال در صنعت ورزش

نفیسه نقیبی؛ محمدرضا اسماعیل زاده قندهاری؛ حسن فهیم دوین؛ حسین پیمانی زاد

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 13 دی 1402

https://doi.org/10.30473/jsm.2024.69151.1794

چکیده
  چکیده: پژوهش حاضر با هدف شناسایی عوامل مؤثر بر تولید محتوای دیجیتال در صنعت ورزش اجرا گردید. روش پژوهش از نوع آمیخته (کیفی-کمی) بود. جامعه آماری تحقیق حاضر بر مبنای روش نمونه‌گیری هدفمند و گلوله برفی، در جهت شناسایی مؤلفه‌های مؤثر بر تولید محتوای دیجیتال در صنعت ورزش، از خبرگان و کارشناسان حوزه‌های رسانه و بازاریابی دیجیتال، کارشناسان ...  بیشتر

مهارت های ارتباطی در ورزش
تحلیل شناختی ورزش در فضای مجازی مبتنی برنظریه آمیختگی مفهومی (CIN)

سارا سراج؛ مهدی سبزواری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 09 بهمن 1402

https://doi.org/10.30473/jsm.2023.69067.1791

چکیده
  ورزش الکترونیکی به صورت برخط و آفلاین در برابر ورزش حضوری و مرسوم در دهه اخیر گسترش فراگیری داشته است. که بخش مهمی از این رشد و تحول به دلیل همه گیری کرونا در دو سال گذشته و مجازی شدن فعالیتهای آموزشی و ورزشی بوده است و استفاده از فضای مجازی در امر آموزش، ورزش الکترونیکی بر خط یا مجازی در کانون توجه قرار گرفته است. به طور کلی حوزه ورزش ...  بیشتر

مهارت های ارتباطی در ورزش
طراحی الگوی بازاریابی الکترونیکی مبتنی برهوش مصنوعی در صنعت ورزش ایران

شفق ابوالقاسمی آتانی؛ میثم رحیمی زاده؛ امیرحسین منظمی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 14 اسفند 1402

https://doi.org/10.30473/jsm.2024.69704.1817

چکیده
  چکیده در دنیای پویا و رقابتی صنعت ورزش ایران، تجارت الکترونیکی به عنوان یک ابزار برجسته و جدید، برای تحول و بهبود فرآیندهای بازاریابی با هوش مصنوعی مورد توجه قرار گرفته است. بر این اساس در این پژوهش، به بررسی نقش این الگوهای نوآورانه در توسعه صنعت ورزش ایران و ایجاد فرصت‌های جدید برای کسب و کارهای این حوزه پرداخته شده است. این پژوهش ...  بیشتر